Thursday, July 24, 2008

Poppea goes to Corinth

I suppose you all know George Petrou and his team! Winner of an Echo Klassik Award for 2008 for his recording of Tamerlano and receiver of excellent reviews by the Press.

On the other hand, all you baroque freaks out there will also be acquainted with ms. Mary-Ellen Nesi, the young, distinguished greek mezzo singing Adronico in this recording and that you may also remember in the "Ercole" (nude) dvd, or the new Ariodante dvd etc etc.



Well, it seems that ms. Nesi gave the idea for an Opera Festival in Ancient Corinth that has already hosted quite a few productions (since 2003).



In 2003 it was Handel's Oreste, in 2004 it was Paisiello's L' Olympiade, in 2005 it was Arianna in Creta, in 2007 it was Monteverdi's "Il ritorno d' Ulisse..." and finally in August 2008 we 'll have the chance to watch a new production of Monteverdi's
L' Incoronazione di Poppea.



Here's the info of the Press release:

L’Incoronazione di Poppea
Musical direction:
GEORGE PETROU
Stage director:
MARIA GYPARAKI
Set and Costume designer:
PAUL THANOPOULOS

Poppea: JENNY DRIVALA
Nerone:
FLORIN CEZAR OUATU
Ottavia:
MARY-ELLEN NESI
Ottone:
IRINI KARAIANNI
Seneca:
PETROS MAGOULAS
Arnalda:
PAUL ZACHARIADIS
Drusilla+Virtu:
MYRSINI MARGARITI
Amore+Damigella:
MINA POLYCHRONOU
Valletto+Fortuna:
KASSANDRA DIMOPOULOU
Lucano:
YANNIS FILIAS
Soldati:
DIMITRIS NALBANTIS,YANNIS FILIAS
Capitano:
ANDREAS PAPAGRIGORIADIS

Ensemble MONTEVERDI (on period instruments)

Temple of Octavia-Ancient Corinth

Saturday 2 and Sunday 3 of August, 2008
Performance starts at 21:00

Admission free (how cool is that?)

And you know what they say...Best things in life are free.

Parsi will be there.

ps. G. Petrou will also be the conductor of the new production of Gluck's Alceste planned for the 2008/9 season of the Athens Megaron.

16 comments:

mahler76 said...

Μωρε λές????

Ντεμης said...

Μωρέ λές;;; Ἔχω καὶ γενέθλια κείνη τὴ μέρα.... Ἂν εἶχα κὶ ἁμάξι θὰ πήγαινα.

Anonymous said...

Σκέπτομαι να πάω αλλά φοβάμαι τη Δριβάλα. Την έχω ακούσει παλιότερα και δεν θέλω να απογοητευθώ. Γνωρίζει κανείς το τρέχον φωνητικό της status; Τελευταία φορά την άκουσα στην Μπολένα και ήταν πολύ καλή.

Parsifal said...

Αν η τελευταία φορά που την ακούσατε ήταν η Μπολένα του 2000 περίπου νομίζω οτι δε θα απογοητευτείτε...Δεν ξέρω, μπορεί ο ρόλος της Ποππαίας να της ταιριάζει κιόλας. Εγω τη συμπαθώ γενικά τη Τζένη και για το παρελθόν της κ για το οτι μεγάλωσα βλέποντας τη στη Λυρική.

Anonymous said...

egw parsi pou tin akousa to 2007?

Parsifal said...

Kala, egw eimai pio prosfatos apo olous, thn akousa Suor Angelica, sta ELLHNIKA me synodeia pianou k thn Maria Marketou na kanei Zia....aksexasth empeiria.

Anonymous said...

pou to des afto kale?
koita mprosta se enan mperi p dn mporei na stavrwsei nota itan thea i jenny!de mporw na pw...einai apo tis navarxides twn monimwn tis lirikis!...lol!

Mia said...

Έτυχε να δω μερικές από τις πρόβες. Παιδιά, όσοι μπορείτε να πάτε, πηγαίνετε. Και η σκηνοθεσία είναι πολύ ενδιαφέρουσα και είναι πολύ προσεγμένη δουλειά μουσικά. Άλλωστε, καλό είναι να στηρίζουμε τέτοιες αξιόλογες προσπάθειες όσο μπορούμε. Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να έρθω. Να είστε καλά.
Parsifal, πολύ ωραίο blog, το παρακολουθώ καιρό τώρα!

Anonymous said...

Γεια σας και απο μένα παιδια!Ωραια η παρασταση! Ηταν μια ευχάριστη βραδυα! όλη η ομαδα πολυ αξιόλογη!Εμενα δεν με χάλασε και τοσο η Δριβάλα τελικά, ειχε μερικες τονικες αστάθειες και παρα την πτώση που έχει γενικα την θεωρω πάνδα καλη παρουσια! Μου άρεσε ο αερας της παραστασης και η άνεση όλων των συντελεστών, Η Νεζη πολυ καλή και Ο Ουάτου αρκετα καλός και καλος μουσικος!Σε αυτη την παρασταση φανηκε και η σαφης διαφορα ενος κοντρα τενορου απο εναν male alto οπως ο Πωλ Ζαχαριαδης, το λεω αυτο γιατι ο φιλος μας Parsifal που μας φιλοξενει στην σελιδα του, στην αγγλικη της εκδοχή αναρωτιεται αν ειναι κοντρα τενορος η οχι, φυσικα και ΔΕΝ ειναι! Ειναι μια φυσικη φωνη αλτο χωρις να προέρχεται απο φαλτσετο οπως του πολυ καλου βεβαια Ουατου, αλλο το ενα, αλλο το αλλο λοιπον! Και φυσικα Ο ρολος της Αρναλτα ΕΙΝΑΙ ναι μια κωμικη καρικατουρα προερχομενη απο την Βεβετσιανικη σχολη και το οτι ο Ζαχαριαδης υπο την καθοδηγηση της ιστορικα πολυ μορφωμενης Μαριας Γυπαράκη, πετυχε να προκαλεσει αυτο το σχολιο θεωρω οτι ειναι μια επιτυχια και οχι θεμα αρνητικης κριτικης, αλλο λοιπον το προσωπικο γουστο και αλλο η αληθεια στην τέχνη!αλωστε αυτος ο ρόλος παιζεται ανα τον κοσμο παντα απο τενορους η αλτο ακριβως γι αυτο το λογο! Θεωρω οπως και πολλοι αλλοι οτι ηταν απο της δυνατες στιγμες της παραστασης! Η Μαργαριτη παρα πολυ καλη ε? Το ιδιο πολυ καλος και ο Μαγουλας!Χιαρομια που ειμασταν τοσοι πολοι εκει βρε παιδια, εγω πηγα την Κυριακη 3 Αυγουστου και το καταευχαριστηθηκα.. μπράβο σε όλουσς και στον Πέτρου ποθ κάνει τοσο καλα πραγματα! Κιμα που δεν σας γνωρίζω αλλα χαίρομαι που εισασταν εκει!...ευχαριστουμε Parsifal!!φιλια σε ολους!

Parsifal said...

Καλως ήρθατε Ανώνυμε! Χαίρομαι που περάσατε καλά...έμαθα οτι την Κυριακή ήταν πιο δεμένη η παράσταση.

Οσο για το θέμα Ζαχαριάδη, επειδή με προβληματισε, γύρισα σπίτι κ έψαχνα τις ηχογραφήσεις κ τα dvd της Poppea για να δω πώς ερμηνεύεται αυτός ο ρόλος. Φυσικά και είδα-άκουσα καρικατούρες και υπερβολές αλλά δεν άκουσα πουθενά υστερία... Εκεί έγκειται κ η δυσφορία μου (αλλά φυσικά κ στις σπασμένες ρεζίστρ κ τις 3-4 διαφορετικές φωνές που άκουγα σε κάθε μουσική φράση. καμία ομοιογένεια, δε μου έδωσε καν την αίσθηση του στηριγμένου τραγουδιου).

Η Μυρσινη Μαργαρίτη ήταν ευχάριστη έκπληξη όχι μόνο οπτικά όπως έχει αναφερθεί παραπάνω αλλα και μουσικά...

Parsifal said...

Αααα και μια που διάβασα κ τα παραπάνω σχόλια κ το θυμήθηκα....

Η φετεινή Μπολένα στη Λυρική παρότι θα είναι ημισκηνοθετημένη, προβλέπεται να είναι υ-π-ε-ρ-π-α-ρ-α-γ-ω-γ-η!!!! Ένα θα σας πω: Τζένυ Δριβάλα-Μπολένα, Λυδία Αγγελοπούλου-Τζοβάνα Σέυμουρ, Σταμάτης Μπερής-Percy. ΜΗΝ το χάσετε! Θα έχουμε να το διηγούμαστε στα εγγόνια μας....

Anonymous said...

loipon....afta ta 3 asteria ta xa dei stin traviata(an k to jennaki marese se sxesi me ta alla)....ti na pw omws gia ton berry....an me anevazan sti skini kalitera tha tin petixaina ti nota....tha xrisimopoiisw ta sxolia twn pisinwn gia ton kirio...
"papapa, einai kai misoriksia kai den faltsos, poli kontos gia ti jennoula!''
....i ll be back later!
(afti i bolena tha nai pio sold out k apo tn godunov:P)

Anonymous said...

Αγαπητε Parsifal ζητω συγνωμη για το 'ανωνυμος' απλα ειμαι σχετικα καινουργιος με τα blogs klp και δεν ξερω ακριβως τι πρεπει να κανω αλλα συντομα θα το βρω και δεν θα ειμαι πια ανωνυμη!λοιπον δεν εχω κανενα λογω να υπερασπιστω τον εν λογω καλιιτεχνη περαν της προσωπικης μου γνωμης και γουστου!Απλα θεωρω γιατι τον εχω παρακολουθησει προσφατα πως εχει μια πολυ στρωτη λεγκατο φωνη που απλα για την Αρναλτα την εκανε πιο τραχια με χωρισμενες περιοχες ισως ακριβως για να προσδωσει το κωμικο στοιχειο! απλα ο ανθρωπος εχει και καλες
χαμηλες νοτες κατι που λειπει απο τους κοντρα τενορους συνηθως και φυσικα σαν male alto τις εκμεταλευτικε!Τωρα αν αυτο δεν ταιριαζει στην αισθητικη πολλων σεβαστων φιλων δεν συμαινει οτι υπαρχει υστερια στην ερμηνεια, απλα διαφορετικη προσεγγιση, εγω ακουσα και ενα υπεροχα ομοιογενες και πιανισιμο τραγουσι στο νανουρισμα που ειπε και δεν μου φανηκε καθολου υστερικο! Θαυμαζω τους καλλιτεχνες που δεν δισταζουν να τσαλακωσουν τον εαυτο τους και την φωνη τους για να αποδωσουν την αληθεια! Η αρναλτα ειναι μια αμορφωτη γυναικα που λεει την αληθεια, πολλοι καλιτεχνες εχουν κανει τραχια την φωνη τους για πολλουσ λογους ακομα και η Καλλας(τηρουμενων των αναλογιων μην παρεξηγηθω ε?)το εκανε αυτο και κατηγορηθηκε συχνα!Παρολα αυτα λοιπον ακουσα και τα σπασιματα που θεωρω οτι ηταν επιτουτου και ακουσα και υπεροχο λεγκατο στο νανουρισμα οποτε καταλαβα οτι ηταν θεμα ερμηνειας, τωρα βεβαια η γνωμη του καθενα μας ειναι σεβαστη και κατι που δεν αρεσει σε εμενα μπορει να αρεσει σε καποιον αλλο!Χαιρομαι γι αυτο, ετσι ειμαστε ολοι ικανοποιημενοι απο τους καλλιτεχνες! εγω θεωρω τον συγγεκτιμενο σπουδαιο ταλεντο και μια καινουργια προταση που υπερβαινει το συνηθησμενο!Στην πειραματικη σκηνη ως Ορφεας, ειχε μια καντιλενα υπεροχη με ομοιογενεια και γουστο σπανιο, στην Αρναλτα ηταν κατι διαφορετικο και αυτο αν μη τι αλλο εχει ενδιαφερον θα ελεγα!Χαρικα που τα ειπαμε Parsifal μου και παλι μπραβο για την σελιδα σου και στα παιδια που μας κανουν να χαιρομαστε και να περναμε καλα, ας μη τα λεμε υστερικα και τα μαλωνουμε γιατι θα μας φυγουν στο τελος! Με ολη μου την εκτιμιση! Πολλους χαιρετισμους!!

Parsifal said...

Μη μου βάζετε όμως λόγια που δεν έχω πει....έγραψα οτι "δεν άκουσα πουθενά υστερία" στις ηχογραφήσεις, εννοώντας οτι προφανώς άκουσα υστερία στην ερμηνεία του Ζαχαριάδη. Δεν αποκάλεσα κανέναν υστερικό. Θα χαρώ πολύ αν την επόμενη φορά που τον ακούσω με διαψεύσει. Η αλήθεια είναι οτι τον άκουγα πρώτη φορά αλλά είχα μια εικόνα στο μυαλό μου από φίλους που τον είχαν δει Ορλόφσκυ (στη Θεσ/νίκη αν θυμάμαι καλά) και δεν είχαν χαρεί ιδιαίτερα...Παρόλαυτά δεν πήγαινα προκατειλημμενος αλλά έχοντας στο μυαλό μου οτι για να είναι επιλογή Πέτρου θα είναι καλός (αυτό κ αν είναι προκατάληψη!!!)

Αγαπώ τη νέα γενιά ελλήνων τραγουδιστών και ξεχωρίζω αναμεσα τους πολλούς... Κ όσον αφορά το "θα μας φυγουν στο τελος" θα προσθέσω "και πολύ καλά θα κάνουν!!!" Αν μπορούν να φύγουν! Γιατί στην άνυδρη και αχάριστη Ελλάδα μάλλον δε θα κάνουν πολλά. Αν και ομολογώ οτι τα τελευταία χρόνια φωνές που έφυγαν για έξω μου λείπουν. Η Θεοδοσίου, ο Χριστογιαννόπουλος, ο Τηλιακός, ο Ανδριανός, η Παπαθανασίου, η Νέζη και όσους ξεχνάω. Ελπίζω να έχετε προσέξει οτι στα καστ του ερχόμενου έτους στην ΕΛΣ έχουν πολύ μικρή συμμετοχή οι παραπάνω....

Anonymous said...

Τρομερές κακίες διαβάζουμε σε αυτό το blog για τους Έλληνες τραγουδιστές με μεγάλη δόση άδικης και κατευθυνόμενης εμπάθειας!΄Μας το είχαν επισημάνει πολλοί και πιστοί αγνοί φίλοι της΄Μουσικής αλλά δεν το πιστέυαμε!Κρίμα!Δεν νομίζω οτι θα ξαναέρθουμε εδώ!Ευτυχώς που δεν έχουμε ως ακροατές ανάγκη από τέτοιου είδους¨"κριτικούς" που μόνο κακό κάνουν! ¨αλλο η γνώμη και άλλο η κατάκριση μόνο και μόνο επέιδή έχουμε ένα βήμα στη διάθεσή μας! ¨οσο για τη Λυρική αν η λυρίκη είναι μια σταθερή αξία και παράγων καλλιτεχικού κριτηρίου ή όχι αυτό το ξέρουμε πολυ καλά πια πως είναι αστείο και να το σηζητά κανείς πλέον!Και πάλι κρίμα!

Parsifal said...

Αστείο είναι να υπερασπίζεται κανείς εν ονόματι της Λυρικής τον Μπερή, την Αγγελοπουλου και τη Μαρκέτου (αφού αυτούς αφορά η παραπάνω συζήτηση). Ακόμα πιό αστείο είναι οτι οι προαναφερθέντες εξακολουθούν να τραγουδάνε χωρίς ίχνος αιδούς. Για τους έλληνες τραγουδιστές εν γένει φυσικά και δεν διαβάζετε κακίες. Το αν θα ξαναέρθετε ή όχι αφορά μόνο εσάς και δε θα σας το υποδείξω εγώ. Φαντάζομαι ως πιστούς και αγνούς φίλους της μουσικής εννοείτε ένα κοινό που έχει μάθει άκριτα να χειροκροτεί ό,τι φωνητικό σκουπίδι ανεβαίνει στο σανίδι της Λυρικής.